Sunday 30 November 2014

Tanah Untuk Dijual, Dibeli Dan Disewa Di Pulau Pinang

Sekiranya Tuan Tuan dan Puan Puan berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang:-
1) Menjual Tanah Di Pulau Pinang
2) Membeli Tanah Di Pulau Pinang
3) Menyewa Tanah Di Pulau Pinang

atau memerlukan perkhidmatan untuk menjalankan urusan ini, bolehlah berhubung dengan kami, Agen Hartanah di Pulau Pinang. Sila klik sini untuk hubungi kami. Kami sudah lama menceburi bidang ini dan berkeyakinan penuh bahawa kami dapat memberi perkhidmatan yang bermutu dan profesional.

Untuk makluman Tuan Tuan dan Puan Puan, kami membuat urusan di semua 5 bahagian di Pulau Pinang iaitu:-
1) Daerah Timur Laut (DTL)
2) Daerah Barat Daya (DBD)
3) Seberang Perai Selatan (SPS)
4) Seberang Perai Tengah (SPT)
5) Seberang Perai Utara (SPU)

Tanah yang biasa kami berurusan adalah Tanah Pembangunan, Tanah Pertanian terutamanya yang berpotensi untuk Pembangunan, Lot Bungalow, Tanah Perindustrian dan lain lain.

Oleh yang demikian, kami mengalu-alukan tuan tuan dan puan puan untuk menghubungi kami dengan klik sini untuk membincang secara lebih lanjut tentang penjualan, pembelian ataupun penyewaan Tanah di Pulau Pinang.

Kami menberi jaminan kami akan memberi perkhidmatan yang sebaik mungkin untuk memenuhi kehendak tuan tuan dan puan puan dalam segala urusan penjualan, pembelian dan penyewaan Tanah di Pulau Pinang.

Sebenarnya, tuan tuan dan puan puan tidak akan rugi apa apa untuk menghubungi kami untuk maklumat lanjut bagaimana kami dapat menolong tuan tuan dan puan puan. Penjualan, pembelian dan penyewaan Tanah bukanlah sesuatu yang senang untuk orang biasa. Ini adalah kerana dia melibatkan proses yang rumit meliputi banyak perkara seperti Undang Undang Tanah, Undang Undang Perancangan Bandar, Peguam, Bank dan lain lain lagi.

Oleh itu, jangan tunggu, berhubung dengan kami sekarang juga dengan klik sini. Terima Kasih

No comments:

Post a Comment